در و پنجره دوجداره upvc کشویی فرانسوی چیست؟
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
در و پنجره upvc کشویی فرانسوی
درب و پنجره یو پی وی سی انواع مختلفی دارد و هر فرد با توجه به نیاز خود درب و پنجره یو پی وی سی مناسب را می تواند سفارش دهد.
در این مقاله هدف دادن اطلاعاتی در رابطه با تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی است .
درب کشویی فرانسوی برای فضاهایی مناسب است که محدودیت فضا وجود دارد و فرد به دنبال تابش نور بیشتر به فضای داخلی خانه است.
 
ابتدا لازم می دانیم در رابطه با درب های فرانسوی به شما اطلاعاتی بدهیم. این درب ها بسیار سبک هستند و در طول و عرض آنها پانل های شیشه ای کوچک وجود دارد. به مدل های کوچک آنها پنجره فرانسوی می گویند.
جالب است بدانید که بین درب و پنجره فرانسوی تنها تفاوت سایز وجود دارد و فرق دیگری با هم ندارند. با توجه به تغییر سایز تنها کارایی آنها متفاوت است.
 
یکی از ویژگی های مهمی که این درب و پنجره ها دارند یک جفت پنجره یا درب دو طرفه است که از وسط باز می شود یا به سمت داخل و یا به سمت خارج.
در داخل قاب درب های فرانسوی چند پانل شیشه ای ویژه وجود دارد که به آنها ظاهری کلاسیک بخشیده و باعث شده که جذابیت آنها روز به روز افزایش یابد.
درب های فرانسوی کشویی بدین صورت اند که از مرکز به سمت دو طرف باز می شوند و تفاوتی در عملکرد آنها با درب های فرانسوی وجود ندارد.
 
 
 
درب های فرانسوی دو دسته داخلی و خارجی دارند. درب های خارجی برای اتصال خانه با پاسیو و فضای بیرونی است.
درب فرانسوی کشویی upvc در حالت معمولی مانند یک درب معمولی به نظر می رسد اما باز شدن آن متفاوت است و از وسط به طرفین باز می شود.
درب های فرانسوی کشویی برای باز شدن به عرض بازشو نیاز دارند. دو ویژگی مهمی این درب ها که توجه افراد را به خود جلب کرده است باز شدن از مرکز و ظاهر کلاسیک این درب هاست.
 
نکته ای که در ساخت درب های فرانسوی کشویی باید مورد توجه قرار گیرد هم اندازه بودن پانل هاست زیرا اگر 2 پانل جانبی کوچکتر باشند فضای زیادی برای عبور وجود نخواهد داشت.
 
برای ساخت این درب ها نیز از upvc استفاده می شود. زیرا مقاومت و ماندگاری آنها بسیار بالا است.
 
این درب ها ضد سرقت و ضد ضربه هستند.
با استفاده از درب های کشویی فرانسوی یو پی وی سی می توان به راحتی از لحاظ ایمنی و امنیت و بهره وری انرژی خیالی راحت داشت.
زیرا در ساخت آنها نکات استاندارد به خوبی رعایت شده و امنیت بالایی دارند و شما را از لحاظ آسیب های جسمانی در امان نگه می دارند.همچنین استفاده از شیشه های ایمن و استاندارد علاوه بر عایق بندی آین درب ها را ضد سرقت نیز کرده است.
 
کاهش مصرف انرژی با درب های کشویی فرانسوی upvc
با استفاده از این درب ها میتوانید به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. زیرا این درب ها عایق بندی کامل در برابر گرما و سرما دارند و اجازه هدر رفتن انرژی را نمی دهند.
 
شرکت سیجاندژ قابلیت تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی را در رنگ ها و ابعاد مختلف دارد. شما می توانید با تماس با ما درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان و با نازلترین قیمت درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را تحویل بگیرید.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.




:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, درب و پنجره upvc کشویی فرانسوی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, مزایای درب و پنجره upvc کشویی ف, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: